مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

دانلود ویدیوهای یوتیوب امکان‌پذیر شد

سایت اشتراک‌گذاری ویدیویی یوتیوب امکان دانلود برخی از ویدیوهای میزبانی شده در این سایت را عرضه می‌کند.  

سرویس یوتیوب گوگل محبوب‌ترین سایت اشتراک گذاری ویدیوی آنلاین است با این حال این سرویس به کاربران اجازه نمی‌دهد ویدیوهای میزبانی شده در این سرویس را دانلود کنند.

البته راه‌های متعددی برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارد اما اکنون ظاهرا یوتیوب گزینه دانلود را برای برخی از ویدیوهای ارسال شده به این سایت قرار داده است. بیش‌تر این ویدیوها از نظر موضوعی سیاسی به شمار می‌روند مانند سخنرانی‌های هفتگی رییس جمهور منتخب آمریکا.

همچنین لینک‌های قرار گرفته برای دانلود نسخه‌های کیفیت بالایی از ویدیوها را عرضه می‌کنند که در دستگاه‌هایی مانند آیفون قابل پخش هستند.

مهاجرت گسترده کاربران ویستا به ایکس پی ادامه دارد

تحلیل گران بازار سیستم‌های عامل علاقه گسترده کاربران حقیقی و حقوقی به کنار گذاشتن ویندوز ویستا و بازگشت به ویندوز ایکس پی را از جمله نشانه‌های ناکارآیی و محبوبیت جدیدترین ویندوز شرکت مایکروسافت می‌دانند.

جدیدترین بررسی‌ها حاکیست حداقل 75 درصد از کسانی که نسخه‌های غیرتقلبی از ویندوز ویستا خریداری کرده بودند ترجیح داده‌اند تا مجددا به استفاده از ویندوز ایکس پی روی آورند و لیسانس خود را تغییر دهند.

بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان که خود از مشکلات ویستا آگاه است در تلاش است تا هر چه سریع تر نسخه جدید ویندوز موسوم به ویندوز 7 را روانه بازار کند. انتظار می‌رود ویندوز 7 تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده عرضه شود.

ایـمـیـل‌هـای عـجـیـب و غـریـب

حتما برایتان پیش آمده که ایمیل‌هایی با محتوای عجیب و غریب دریافت کرده باشید، مثلا با این مضمون: یک مرد ثروتمند اهل آقریقا که دچار سرطان شده، قصد دارد ارثیه هنگفت خود را به صورت تصادفی به چند نفر ببخشد. ارسال‌کننده ایمیل در مقام وکیل این مرد، با این ایمیل با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد چند هزار دلار به او پرداخت کنید تا بتوانید ظرف مدت کوتاهی به ثروت چند میلیون دلاری برسید.  

در وبلاگ "یک پزشک" به نشانی http://‌١pezeshk.com آمده است: این دزدان ایمیلی روزانه حدود ‌٣٠ هزار ایمیل ارسال می‌کنند، فقط به امید اینکه به یکی دو تا از آن‌ها پاسخ داده شود.

به این نوع دزدی اینترنتی اصطلاحا Scam گفته می‌شود، Scam انواع مختلفی دارد، «نامه نیجریه‌ای» مشهورترین نوع آن است. به نامه نیجریه‌ای، کلاهبرداری ‌٤١٩ هم گفته می‌شود. ‌٤١٩ به بندی از قانون جزایی نیجریه‌ای اشاره دارد که این جرم در آن تعریف شده است. 

 

تاریخچه نامه نیجریه‌ای به سال‌های اولیه دهه ‌١٩٨٠ برمی‌گردد، زمانی که اقتصاد متکی به نفت نیجریه رو به افول بود. در این زمان چند دانشجوی نیجریه‌ای شروع به فریب تجار برای سرمایه‌گذاری در مناطق نفتی نیجریه کردند. در آن سال‌ها البته خبری از ایمیل نبود و کارها با تلفن، فکس و نامه انجام می‌شد. ایمیل کار این فریب‌کارهای اینترنتی را بسیار آسان و ارزان کرد.

نوع مشهور دیگر Scam ، به زندانی اسپانیایی مشهور است. در این ایمیل‌ها ادعا می‌شود که یک زندانی ثروتمند گرفتار در زندان، می‌خواهد ثروتش را به گیرنده ایمیل ببخشد، ولی نیاز به مبلغی پول برای رشوه دادن به زندان‌بان‌ها دارد!  

بسیاری از گروه‌های حرفه‌ای که این نوع کلاهبرداری را انجام می‌دهند، حرفه ای هستند و اگر کسی بخواهد تلفن و فکس موجود در میل‌ها را چک کند، می‌بیند که همه چیز درست است، حتی تلفن‌های ادارات دولتی را هم در شماره‌های تماس آنها می‌توان پیدا کرد.  

براساس نتایج تحقیقی که در سال ‌٢٠٠٦ منتشر شد، تنها در انگلیس، سالانه قربانیان، ‌١٥٠ میلیون دلار از دست می‌دهند و متوسط مبلغی که هر قربانی پرداخت می‌کند، ‌٣٠ هزار دلار است.

زیان Scam ، همیشه منحصر به خسارت مالی نیست، تا به حال موارد متعددی از قتل، آدم‌ربایی و دزدی به وسیله این دزدان گزارش شده است. حتی در مواردی خود قربانیان Scam، هم برای تأمین پول کلاهبردارها مجبور به دزدی شده‌اند.   

منبع : ایسنا

اطلاعات شرکت در مرحله مقدماتی جام جهانی بازیهای رایانه ای

مراحل مقدماتی جام جهانی بازی های رایانه‌ای 2009 در بهمن و اسفندماه سال 1387 برگزار می‌شود.

 Electronic Sport World Cup توسط یک شرکت فرانسوی تاسیس شد. این شرکت از سال 1999میلادی تا به حال بصورت تخصصی در زمینه برگزاری مسابقات بازی های ویدویی و همچنین توسعه تکنولوژی های مرتبط با بازی های تحت شبکه فعالیت داشته است. این شرکت مستقل خصوصی در ابتدا با نام Ligarena شروع بکار کرد ولی پس از مدتی به نام Games-Services تغییر نام یافت.

جام جهانی بازی های کامپیوتری برای اولین بار در سال 2003 میلادی برگزار شد.
برگزارکننده فرانسوی این مسابقات، با هدف راه اندازی لیگ جهانی و ارتباط نزدیک‌تر میان کشورها و علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری این مسابقات را برگزار می کند.همه ساله بیش از 50 کشور دنیا مسابقات مقدماتی ESWC را در کشورشان برگزار می کنند پس از مشخص شدن قهرمانان هر کشور، گرد هم خواهند آمد تا با هم برقابت بپردازند.

مادیران به‌عنوان نماینده انحصاری ESWC در ایران، از سال 2004 میلادی مسابقات مقدماتی ESWC را در کشور برگزار کرده و پس از مشخص کردن نفرات برتر مسابقات، مقدمات اعزام سفر آنها را به کشور فرانسه فراهم کرده است. مادیران در نظر دارد مراحل مقدماتی جام جهانی بازی های کامپیوتری 2009 را در بهمن و اسفندماه سال 1387 برگزار کند.

در مسابقات مقدماتی ESWC 2008 ایران که در ماه های فروردین و اردیبهشت برگزار شد 1058 نفرشرکت کننده در سراسر کشور با هم برقابت بپردازند و نفرات برتر مسابقات با حمایت شرکت مادیران به کشور فرانسه اعزام شد تا با قهرمانان کشورهای دیگر جهان برقابت بپردازند.

در مسابقات مقدماتی سال گذشته 40 درصد شرکت کنندگان در بازی Defense of the Ancients، 38 درصد در بازی Pro Evolution Soccer 6، 12 درصد در بازی Warcraft III و 10 درصد نیز در بازی Trackmania Nations شرکت کرده بودند.

در مسابقات نهایی ESWC 2008 فرانسه بیش از 750 نفرشرکت کننده از 51 کشور جهان در فرانسه گرد هم آمدند تا با هم به رقابت پرداختند و مهارت و توان خود را در بازی‌های مختلف به نمایش بگذارند.

این مسابقات از ابتدای برگزاری با استقبال گسترده علاقمندان بازی های کامپیوتری سراسر جهان مواجه شده است. همچنین در سال‌های در زمان برگزاری مسابقات نهایی سال گذشته بیش از 6.000.000 تقاضای جستجو عبارت eswc در موتور جستجوی گوگل ثبت شده است. مسابقات مقدماتی ESWC 2009 ایران در رشته های زیر که دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هستند برگزار خواهد شد:

Quake III Arena - FPS
Trackmania Forever - Racing
Warcraft III The Frozen Throne - Strategy
Defense of The Ancients - Strategy
Pro Evolution Soccer 2009 - Sports

ثبت نام مسابقات در فاصله زمانی 1 تا 17 بهمن ماه سال جاری و در شهرهای تهران، قم، اراک، شیراز، همدان، گرگان، رشت، مشهد، زابل و ساوه انجام خواهد شد. مرحله مقدماتی مسابقات در مراکز ثبت نام و در فاصله زمانی 20 تا 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر دور مقدماتی برای شرکت در مرحله نهایی به تهران اعزام شده تا با یکدیگر براقبت بپردازند.

نمایندگان کشورمان جهت شرکت در مسابقات نهایی ESWC 2009کشور فرانسه در تیرماه سال آینده با حمایت شرکت مادیران به پاریس اعزام خواهند شد تا با بهترین دنیا براقبت بپردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقات www.eswc.com و سایت رسمی مسابقات ایران www.cyberg.ir مراجعه کنید

دومین مرد ثروتمند جهان نام اینترنتی‌اش را به رایگان پس گرفت

کارلوس اسلیم، دومین مرد ثروتمند جهان موفق شد کنترل آدرس اینترنتی خود را که یک شرکت اندونزیایی سعی کرده بود 55 میلیون دلار به وی بفروشد به رایگان به دست آورد.

بر اساس حکم سازمان کپی‌رایت WIPO سازمان ملل، سایت www.carlosslimhelu.com به طور ناردست ثبت شده و باید به کارلوس اسلیم منتقل شود.

اسناد عرضه شده توسط وکلای اسلیم نشان می‌دهند دارنده این آدرس اینترنتی که به نام احمد روسلی از جاکارتا مشخص شده تهدید کرده در صورتی که پول مورد درخواستش را دریافت نکند این سایت را به یک وب‌سایت هرزه‌نگاری لینک خواهد کرد.

اسلیم در مکزیک دارنده نام تجاری است که تنها از کارلوس اسلیم برای فعالیت‌های تجاری مختلفش در سراسر آمریکای لاتین و ایالات متحده آمریکا استفاده می‌کند.

وی که برای فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش معروف است رییس شرکت تلفن مکزیکی تلفونوس دمکزیکو و دو شرکت بزرگ دیگر از جمله شرکت Grupo Financiero Inbursa است.

مجله آمریکایی فوربس مارس سال گذشته کارلوس اسلیم را با ثروتی که 68 میلیارد دلار برآورد شده پس از وارن بافت آمریکایی به عنوان دومین مرد ثروتمند جهان انتخاب کرد و بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت پس از وی قرار گرفت.  

منبع : ایسنا 

سقوط ناگهانی قیمت تلویزیون‌های LCD در بازار ایران

بازار کالاهای پرمصرف همیشه گرم و پررونق است و اگر هم بنا به دلایلی دستخوش رکودی موقتی شود، فعالان بازار این کالاها برای بازگرداندن دوران رونق، حرکت‌هایی می‌کنند که شکست قیمت‌ها یکی از این اقدامات است.

شاید به همین دلیل باشد که تولیدکنندگان تلویزیون‌های LCD نیز که یک کالای پرمصرف، اما لوکس به حساب می‌آید طی هفته گذشته قیمت کالاهای خود را در سطح جهانی کاهش داده و به‌تبع آن قیمت‌ها در بازار داخلی نیز کاهش یافته است.

دلایل زیادی نیز برای این کاهش قیمت عنوان شده است که سقوط جهانی قیمت‌ها در بازار، ورود مدل‌های جدید و تاثیر آن روی قیمت مدل‌های قدیمی، وقوع بحران اقتصادی و افزایش عرضه و کاهش تقاضا برخی از این دلایل هستند.

به هر حال، کاهش قیمت‌ها در بازار داخلی به نفع مصرف‌کننده داخلی تمام شده است و مصرف‌کنندگان اکنون می‌توانند تلویزیون‌های LCD با قیمتی حدود 5 تا 30درصد ارزان‌تر از سابق را میهمان خانه‌هایشان کنند.

قیمت تلویزیون‌های LCD شکست
نمی‌دانیم باید بابت رکود اقتصادی حاکم‌بر جهان نگران باشیم یا شکرگزار.
رکود اقتصادی به گفته کارشناسان باعث کاهش قیمت مسکن، لوازم صوتی و تصویری و از جمله تلویزیون‌های LCD و...شده است.

البته دلایل دیگری نیز در کاهش قیمت کالاهای مختلف تاثیرگذار بوده است که می‌توان به ورود تکنولوژی‌های جدید، کاهش تقاضا و افزایش عرضه، کاهش نرخ دلار و ... اشاره کرد.
اما کارشناسان معتقدند بحران اقتصادی و نگرانی تولیدکنندگان از عدم فروش کالاها باعث این کاهش قیمت شده است. 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تبادل بنر و لینک و لوگو

 سلام 

دوستان عزیز من آماده هرگونه تبادل لینک و بنر یا لوگو هستم 

برای تبادل لینک سایت یا وبلاگ شما حداقل باید پیج رنک ۲ داشته باشه 

برای بنر باید بازدیدتون حداقل +۴۰۰ بازدید روزانه باشه 

برای لوگو هم مثل بنر... 

اگه کسی هست و تمایل داره توی قسمت نظرات همین پست بگه... 

یا علی !