مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

دومین مرد ثروتمند جهان نام اینترنتی‌اش را به رایگان پس گرفت

کارلوس اسلیم، دومین مرد ثروتمند جهان موفق شد کنترل آدرس اینترنتی خود را که یک شرکت اندونزیایی سعی کرده بود 55 میلیون دلار به وی بفروشد به رایگان به دست آورد.

بر اساس حکم سازمان کپی‌رایت WIPO سازمان ملل، سایت www.carlosslimhelu.com به طور ناردست ثبت شده و باید به کارلوس اسلیم منتقل شود.

اسناد عرضه شده توسط وکلای اسلیم نشان می‌دهند دارنده این آدرس اینترنتی که به نام احمد روسلی از جاکارتا مشخص شده تهدید کرده در صورتی که پول مورد درخواستش را دریافت نکند این سایت را به یک وب‌سایت هرزه‌نگاری لینک خواهد کرد.

اسلیم در مکزیک دارنده نام تجاری است که تنها از کارلوس اسلیم برای فعالیت‌های تجاری مختلفش در سراسر آمریکای لاتین و ایالات متحده آمریکا استفاده می‌کند.

وی که برای فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش معروف است رییس شرکت تلفن مکزیکی تلفونوس دمکزیکو و دو شرکت بزرگ دیگر از جمله شرکت Grupo Financiero Inbursa است.

مجله آمریکایی فوربس مارس سال گذشته کارلوس اسلیم را با ثروتی که 68 میلیارد دلار برآورد شده پس از وارن بافت آمریکایی به عنوان دومین مرد ثروتمند جهان انتخاب کرد و بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت پس از وی قرار گرفت.  

منبع : ایسنا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد