مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

اطلاعات شرکت در مرحله مقدماتی جام جهانی بازیهای رایانه ای

مراحل مقدماتی جام جهانی بازی های رایانه‌ای 2009 در بهمن و اسفندماه سال 1387 برگزار می‌شود.

 Electronic Sport World Cup توسط یک شرکت فرانسوی تاسیس شد. این شرکت از سال 1999میلادی تا به حال بصورت تخصصی در زمینه برگزاری مسابقات بازی های ویدویی و همچنین توسعه تکنولوژی های مرتبط با بازی های تحت شبکه فعالیت داشته است. این شرکت مستقل خصوصی در ابتدا با نام Ligarena شروع بکار کرد ولی پس از مدتی به نام Games-Services تغییر نام یافت.

جام جهانی بازی های کامپیوتری برای اولین بار در سال 2003 میلادی برگزار شد.
برگزارکننده فرانسوی این مسابقات، با هدف راه اندازی لیگ جهانی و ارتباط نزدیک‌تر میان کشورها و علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری این مسابقات را برگزار می کند.همه ساله بیش از 50 کشور دنیا مسابقات مقدماتی ESWC را در کشورشان برگزار می کنند پس از مشخص شدن قهرمانان هر کشور، گرد هم خواهند آمد تا با هم برقابت بپردازند.

مادیران به‌عنوان نماینده انحصاری ESWC در ایران، از سال 2004 میلادی مسابقات مقدماتی ESWC را در کشور برگزار کرده و پس از مشخص کردن نفرات برتر مسابقات، مقدمات اعزام سفر آنها را به کشور فرانسه فراهم کرده است. مادیران در نظر دارد مراحل مقدماتی جام جهانی بازی های کامپیوتری 2009 را در بهمن و اسفندماه سال 1387 برگزار کند.

در مسابقات مقدماتی ESWC 2008 ایران که در ماه های فروردین و اردیبهشت برگزار شد 1058 نفرشرکت کننده در سراسر کشور با هم برقابت بپردازند و نفرات برتر مسابقات با حمایت شرکت مادیران به کشور فرانسه اعزام شد تا با قهرمانان کشورهای دیگر جهان برقابت بپردازند.

در مسابقات مقدماتی سال گذشته 40 درصد شرکت کنندگان در بازی Defense of the Ancients، 38 درصد در بازی Pro Evolution Soccer 6، 12 درصد در بازی Warcraft III و 10 درصد نیز در بازی Trackmania Nations شرکت کرده بودند.

در مسابقات نهایی ESWC 2008 فرانسه بیش از 750 نفرشرکت کننده از 51 کشور جهان در فرانسه گرد هم آمدند تا با هم به رقابت پرداختند و مهارت و توان خود را در بازی‌های مختلف به نمایش بگذارند.

این مسابقات از ابتدای برگزاری با استقبال گسترده علاقمندان بازی های کامپیوتری سراسر جهان مواجه شده است. همچنین در سال‌های در زمان برگزاری مسابقات نهایی سال گذشته بیش از 6.000.000 تقاضای جستجو عبارت eswc در موتور جستجوی گوگل ثبت شده است. مسابقات مقدماتی ESWC 2009 ایران در رشته های زیر که دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هستند برگزار خواهد شد:

Quake III Arena - FPS
Trackmania Forever - Racing
Warcraft III The Frozen Throne - Strategy
Defense of The Ancients - Strategy
Pro Evolution Soccer 2009 - Sports

ثبت نام مسابقات در فاصله زمانی 1 تا 17 بهمن ماه سال جاری و در شهرهای تهران، قم، اراک، شیراز، همدان، گرگان، رشت، مشهد، زابل و ساوه انجام خواهد شد. مرحله مقدماتی مسابقات در مراکز ثبت نام و در فاصله زمانی 20 تا 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر دور مقدماتی برای شرکت در مرحله نهایی به تهران اعزام شده تا با یکدیگر براقبت بپردازند.

نمایندگان کشورمان جهت شرکت در مسابقات نهایی ESWC 2009کشور فرانسه در تیرماه سال آینده با حمایت شرکت مادیران به پاریس اعزام خواهند شد تا با بهترین دنیا براقبت بپردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی مسابقات www.eswc.com و سایت رسمی مسابقات ایران www.cyberg.ir مراجعه کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید شنبه 28 دی 1387 ساعت 16:37 http://vhdmsm.blogfa.com

سلام
اگر خواستی با وبلاگم تبادل لینک کنی بیا تو وبم بگو!!!
فعلا بای

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

دوست تو یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 18:27

سلام . وبلاگت رو دیدم.
خیلی خوبه. امیدوارم به این روند ادامه بدی.
همیشه پیشرفت رو هم در کارت مدنظر داشته باش
فدای تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد