مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

دامین جدید وبلاگ

دوستان دامین جدید وبلاگ   

Www.Bia2Khafan.bdl.ir 

باریک ترین تلویزیون LCD جهان در کره جنوبی ساخته شد

تلویزیون LCD که باریک تر از یک مداد است توسط شرکت کره جنوبی LG Display ساخته شد.

این نمایشگر تلویزیون که از سوی سازنده‌اش به عنوان باریک ترین تلویزیون LCD جهان توصیف شده، در دو مدل 42 و 47 اینچ ساخته شده و از منبع نور پشتی پیشرفته LED استفاده می کند که امکان داده این دستگاه تنها 5.9 میلیمتر (0.2 اینچ) ضخامت داشته باشد.

طبق اعلام دومین سازنده بزرگ LCD جهان، مدل 42 اینچی این تلویزیون 6.1 کیلوگرم و مدل 47 اینچی 7.3 کیلوگرم وزن دارد که نصف میزان تلویزیون‌های معمولی است.

این نمایشگر با سطح اشباع رنگ 80 درصد می تواند مجموعه غنی از رنگهای طبیعی را تولید کند و همچنین لرزش تصویر را حذف کرده و وضوح تصاویر کیفیت بالا را افزایش دهد.

LG Display و رقیب کره‌ای آن، سامسونگ الکترونیکس بازار جهانی نمایشگرهای صفحه تخت را در دست دارند و اکنون برای تولید نمایشگرهای باریکتر برای تلویزیونهای کیفیت بالا رقابت می کنند.

ارزان‌ترین تلفن نسل سوم نوکیا به نمایش درآمد

نوکیا سه مدل تلفن همراه جدید از جمله ارزان ترین تلفن نسل سوم (3G) خود را معرفی کرد.

مدل 2730 کلاسیک نوکیا با قیمت80 یورو (108 دلار) عرضه خواهد شد و از سه ماهه سوم سال میلادی جاری روانه بازار می شود.

گوشی 2730 کلاسیک نوکیا با طراحی مستطیلی شکل و بدون در برای کاربران معمولی در بازارهای توسعه یافته و در حال توسعه در نظر گرفته شده و دارای امکاناتی از قبیل دوربین دو مگاپیکسلی، بلوتوث و رادیو اف ام استریو و همچنین 3.3 ساعت زمان گفت و گو یا 17 روز حالت آماده برای استفاده است.

نوکیا همچنین مدلهای 7020 و 2720 فولد را به نمایش گذاشت که به ترتیب به قیمت 90 و 55 یورو به فروش خواهند رفت.

طبق اعلام نوکیا، تمامی مدلهای جدید دارای امکان دسترسی به اینترنت بوده و با مجموعه خدمات بازار نوظهور این شرکت کار می کنند.

به گفته تحلیلگران، برخی از رقیبان کوچک تر ممکن است تلفن های نسل سوم را به قیمت کمتر عرضه کنند اما این ارزان ترین مدلی در بازار است که تاکنون از سوی یک سازنده بزرگ عرضه می شود.

تنوع مدلهای عرضه شده از سوی نوکیا مانع پیش افتادن رقیبان سنتی این شرکت از جمله سامسونگ الکترونیکس شده اما این شرکت فنلاندی در بازار پیشرفته در حال از دست دادن سهم خود به رقیبانی همچون اپل و Research in Motion است.

به گفته تحلیلگران، مصرف کنندگان معمولی در مناطقی مانند آسیا و آفریقا بزرگ ترین موج رشد جدید برای صنعت گوشی‌های نسل سوم را ایجاد خواهند کرد و2730 کلاسیک برای هدف قرار دادن این بخش کمک می کند.

آنتی ویروس مخصوص ویروس کظم غیظ

آنتی ویروس مخصوص ویروس کظم غیظ 

اگه کامپیوتر شما آلوده به این ویروس شده با این برنامه کم حجم میتونید ویروس رو به کلی از هاردتون پاک کنید. 

 

دانلود 

  

یه سرگرمی باحال و جذاب

 حتما به لینک زیر بروید 

خودتون میفهمید چیه...

 

http://reza-wanted.parsaspace.com/Hack-rap.blogsky.swf 

 

نسخه های به سرقت رفته آفیس2010 بر روی اینترنت منتشر شد

جست و جوی سایت‌های اشتراک گذاری حکایت از آن دارد که نسخه‌های به سرقت رفته از نگارش Technical Preview آفیس 2010 مایکروسافت به اینترنت راه یافته است.

 

آفیس 2010 نیز همانند ویندوز 7 بر روی سایت‌های اشتراک گذاری فایل همچون Mininova.org و Pirate Bay قرار گرفته و نسخه‌های 32 و 64 بیتی از این مجموعه نرم افزاری که به نام Technical Preview مشخص شده‌اند، در این سایت قابل دسترس شده‌اند.  

مفسران با تایید ارسال شدن این نسخه‌ها به سایتهای اشتراک گذاری فایل، کامل نبودن آنها را مورد تاکید قرار دادند؛ طی چند روز گذشته بیش از 5 هزار و 800 نسخه از آفیس 2010 دانلود شده است.  

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد آزمایش این مجموعه نرم افزاری توسط کاربران محدود را آغاز می کند. این نسخه که Technical Preview نام گرفته در اختیار صدها هزار کاربری قرار خواهد گرفت که پس از بررسی شدن نام آنها، در فهرست انتظار قرار گرفته اند و این شرکت قصد دارد پس از مدتی نامعلومی آفیس 2010 را برای آزمایش در اختیار کاربران عمومی قرار دهد.  

آفیس2010 نخستین نسخه این مجموعه نرم افزاری خواهد بود که در نگارشهای 32 و 64 بیتی عرضه می شود و در ویندوز اکس پی، ویستا و ویندوز 7 کار خواهد کرد.

راه یافتن آفیس 2010 به اینترنت چندان تعجب آور نبود. نسخه های نرم افزارهای دیگر مایکروسافت در سال جاری به طور مرتب در اینترنت قرار گرفتند. نسخه‌های به سرقت رفته RC ویندوز 7 ده روز قبل از انتشار توسط مایکروسافت، برای دانلود عموم کاربران در سایتهای اشتراک گذاری فایل قرار گرفت.  

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه نهایی آفیس 2010 مشخص نشده و مایکروسافت تنها اعلام کرده این برنامه در نیمه نخست سال میلادی آینده عرضه خواهد شد