مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

وزارت ارتباطات سرورهای سایت میرحسین را مسدود کرد

در وبلاگ شرکت رادکام که در زمینه هاستینگ فعالیت میکند آمده است : یک ماه پیش 2 سرور اختصاصی سفارش داشتیم که از سوی طرفداران میرحسین موسوی جهت انجام امور تبلیغاتی زمان انتخابات اجاره شده بود.

سایتهایی مانند www.mirhussein.com و mowj4.ir در این سرورهای نگهداری می شدند. البته رادکام مادامی که شرایط و ضوابط استفاده از سوی مشتری نقض نشده باشد، کاری به اینکه سرورها چه می کنند، ندارد. چه بسا سایتهای متعددی با گرایش های سیاسی مشروع و مختلف (از اصولگرا و اصلاحاتی و دگراندیش) در شبکه هاستینگ رادکام، خدمات می گیرند.

از یک هفته قبل، با داغ شدن تنور انتخابات، متاسفانه شاهد آن بودیم که حملات گسترده ای، به سرورهای آقای میرحسین انجام می شد که همه آنها با هدایت ترافیک سنگین(100 مگابیتی) و سوء استفاده از ضعف پهنای باند دیتاسنترهای ایرانی! اقدام به اختلال در خدمات این سرورها و چه بسا دیتاسنتر می کردند. خوشبختانه با تلاش تیم امنیتی همه این حملات دفع شدند. بگذریم از اینکه چه جریانی و با چه حمایتهایی پشت سر این حملات بودند.

تا اینکه از دور روز پیش متوجه شدیم که مسیریابی(routing) آی پی (IP) های سروهای آقای میرحسین به طور کامل از طریق LCT مخابرات برداشته شده است. خوب ساده ترین راه را تغییر آی پی ها دانستیم و این کار را کردیم. در نهایت نعجب دیدیم سر آی پی ها جدید هم همین بلا آمد. تا اینکه در پیگیریهایی که با LCT داشتیم، تلویحا تهدید شدیم چنانکه به این تغییر آی پی ها ادامه دهیم، کل محدوده آی پی (Range IP) دیتاسنتر را قطع می کنند.

در نهایت من به حضرات صاحب سرور پیشنهاد کردم که بند و بساط خود را جمع کنند و سرورها را راهی خارج از کشور کنند.

من فکر می کنم، اگر این سایتها مشکل داشتند، خوب در درجه اول فیلتر شوند، یا اینکه از طرف دفتر دادسرای رسیدگی به جرائم اینترنتی به ما نامه دهند که آنها را متوقف کنیم، کما اینکه قبلا هم در مورد برخی سایتها این اتفاق افتاده است. این کار شاید منصفانه نباشد، ولی حداقل قانونی است. اما این حرکت جدید، نه بویی از انصاف برده است و نه قانونی است.

حال پرسش اینجاست که وزارت ارتباطات با چه مجوزی مبادرت به این کار کرده است و چه تامینی برای کسانی که در داخل کشور می خواهند از سرویس هاستینگ استفاده کنند، وجود دارد که قربانی تصمیم گیریهای سلیقه ای و غیرقانونی یک عده نشوند؟

 

 

منبع : آی تی ایران 

 

خودتون قضاوت کنید دیگه....

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست! چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 06:22

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

mohamad پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 10:27 http://www.blogoo.ir

با سلام


با تبادل لینک موافقید؟

اگه میخواید با ما تبادل لینک کنید.

اول ما را با نام : سایت تفریحی | بلاگوو.آر . لینک کنیید. بعد . . .

توی این صفحه آدرس لینک خودت رو اضاف کن

و میتونی تعداد کلیک های که روی لینکت

می شه ببینی

آدرس لینک : http://www.blogoo.ir/linkop-AddLink.html

منتظرتون هستم

متشکرم

امی تیس جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 18:24 http://lifstream.blogfa.com

سلام
شما کد آهنگ خانه سبز رو دارید؟ در به در دنبالشم.
فقط میرحسین

جواد شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 02:19 http://Mobi3nter.com

سلام
آره خیلی خوب شده ورودیم خوبه ولی لینک به سمت سایتم بده ، هنوز کمه
من یک بنر طراحی کردم که به نظرم خوبه ، ببین نظرت رو به من بگو
بعدشم واقعا ممنون از طراحی بنرت ، خودم هم کلی دنبال عکس گشتم
امیدوارم بتونم جبران کنم.کاری داشتی بگو .
آی دی یاهوتم برام بزار
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد