مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

نسخه های به سرقت رفته آفیس2010 بر روی اینترنت منتشر شد

جست و جوی سایت‌های اشتراک گذاری حکایت از آن دارد که نسخه‌های به سرقت رفته از نگارش Technical Preview آفیس 2010 مایکروسافت به اینترنت راه یافته است.

 

آفیس 2010 نیز همانند ویندوز 7 بر روی سایت‌های اشتراک گذاری فایل همچون Mininova.org و Pirate Bay قرار گرفته و نسخه‌های 32 و 64 بیتی از این مجموعه نرم افزاری که به نام Technical Preview مشخص شده‌اند، در این سایت قابل دسترس شده‌اند.  

مفسران با تایید ارسال شدن این نسخه‌ها به سایتهای اشتراک گذاری فایل، کامل نبودن آنها را مورد تاکید قرار دادند؛ طی چند روز گذشته بیش از 5 هزار و 800 نسخه از آفیس 2010 دانلود شده است.  

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد آزمایش این مجموعه نرم افزاری توسط کاربران محدود را آغاز می کند. این نسخه که Technical Preview نام گرفته در اختیار صدها هزار کاربری قرار خواهد گرفت که پس از بررسی شدن نام آنها، در فهرست انتظار قرار گرفته اند و این شرکت قصد دارد پس از مدتی نامعلومی آفیس 2010 را برای آزمایش در اختیار کاربران عمومی قرار دهد.  

آفیس2010 نخستین نسخه این مجموعه نرم افزاری خواهد بود که در نگارشهای 32 و 64 بیتی عرضه می شود و در ویندوز اکس پی، ویستا و ویندوز 7 کار خواهد کرد.

راه یافتن آفیس 2010 به اینترنت چندان تعجب آور نبود. نسخه های نرم افزارهای دیگر مایکروسافت در سال جاری به طور مرتب در اینترنت قرار گرفتند. نسخه‌های به سرقت رفته RC ویندوز 7 ده روز قبل از انتشار توسط مایکروسافت، برای دانلود عموم کاربران در سایتهای اشتراک گذاری فایل قرار گرفت.  

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه نهایی آفیس 2010 مشخص نشده و مایکروسافت تنها اعلام کرده این برنامه در نیمه نخست سال میلادی آینده عرضه خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد