مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

دزدگیر موبایل با برنامه Anti Theft Alarm به صورت جاوا برای موبای

نرم افزار Anti Theft Alram یک نرم افزار دزد گیر برای موبایل شما می باشد. به این ترتیب که قسمت امنیتی نرم افزار با زدن دکمه مخصوص آن فعال میشود و پس از فعال نمودن آن هر کسی دکمه ای از موبایل شما را فشار دهد نرم افزار شروع به پخش آلارم مخصوصی میکند که باعث مطلع شدن شما خواهد شد. با این برنامه شما می توانید گوشی خود را از دست دیگران حفظ کنید .

دزدگیر موبایل با برنامه Anti Theft Alarm به صورت جاوا برای موبایل


قابل نصب بر روی گوشی هایی : که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند.


دزدگیر موبایل با برنامه Anti Theft Alarm به صورت جاوا برای موبایل فرمت : جاوا



دزدگیر موبایل با برنامه Anti Theft Alarm به صورت جاوا برای موبایل رمز فایل : www.bia2mob.net
نظرات 2 + ارسال نظر
luna پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 14:42 http://luna-lovely.blogsky.com

سلام
نمی دونم
پس چرا من هیچ جوابی از شما دریافت نمی کنم وجالبیتش اینه که این مشکل رو فقط با شما دارم!
به هر جهت مهم نیست!
موفق وپیروز باشید

mehdy_diddy پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 16:51 http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

سلام دوست عزیز من تو را هم در وبلاگ دیگری خودم لینک می کنم و تو هم اگه خواستی منو و هم سایت دیگری من یعنی WWW.VARZEGAN.BLOGSKY.COM و یا VARZEG.BLOGFA.COM
من تو را در این ها قرار می دهم و تو هم من را قرار بده
موفق و پیروز باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد