مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

بازی برای موبایل ( مخصوصا V3i )

سلام به همه ی دوستان عزیز

بازم بازی دارم که بیشتر مخصوص موبایلی هست که خودم دارم  MOTOROLA V3i .

چون بازی خیلی دوست دارم خیلی دنبال بازی واسه گوشیم گشتم چون V3i بیشتر بازی ها رو پشتیبانی نمیکنه. حالا خلاصخ یه ۱۰ یا ۱۲ تایی بازی هست که همشون جالب و خفن هستن که خودم همه رو تا آخر رفتم. هر کی بخواد میتونه دانلود کنه چون فرمت بازی ها جاوا هست.

لینک دانلود ===>  دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
مرد باران دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 10:40 http://rainct.blogsky.com

من گوشیم Sony Ericsson K310i ، به درد من نمی خوره p-:
ممنون که خبرم کردی، موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد