مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مایکروسافت آنتی ویروس رایگان رونمایی می‌کند

مایکروسافت برای رونمایی سرویس آنتی‌ویروس رایگانی برای رایانه‌های شخصی آماده می‌شود که با محصولات سیمانتک و مکافی به رقابت خواهد پرداخت.  

طبق اعلام مایکروسافت، آنتی‌ویروس مورو ویژگی‌های اساسی برای مبارزه با مجموعه گسترده‌ای از ویروس‌ها داشته و در برابر انواع مختلفی از نرم‌افزار مخرب از جمله ویروس، جاسوس‌افزار، روت کیت و تروژان محافظت فراهم می‌کند و با محصولات ارزان قیمت سیمانتک و مکافی برای مصرف‌کنندگان عادی که در حدود 40 دلار در سال هزینه دارند، برابری می‌کند.  

به گفته سخنگوی مایکروسافت، این شرکت نرم‌افزاری در حال حاضر مشغول آزمایش نسخه اولیه این نرم‌افزار در داخل شرکت است و به‌زودی نسخه‌ آزمایشی بتای این محصول را از طریق وب سایتش عرضه می‌کند.  

این سرویس رایگان که برگرفته از ساحل موروی سائوپولوی برزیل، مورو نام گرفته، نگرانی‌هایی را در مورد لطمه دیدن فروش محصولات سیمانتک و مکافی برانگیخته است. محصولات این شرکت‌ها با حفاظت از رایانه‌های ویندوز در برابر هکرها سالانه میلیاردها دلار نصیب سازندگانشان می‌کنند.

محصولات پرفروش این دو شرکت امنیتی مجموعه‌های امنیتی هستند که با ویژگی‌هایی از جمله رمزنگاری، فایروال، محافظت کلمه عبور و پشتیبانی داده عرضه می‌شوند.

مایکروسافت سه سال قبل با محصول تجاری Live OneCare وارد بازار محصولات امنیتی شد اما در ماه نوامبر اعلام کرد این مجموعه نرم‌افزاری را جمع کرده و سرویس‌ رایگان مورو را در پایان سال 2009 راه‌اندازی می‌کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 15:16 http://iranbax.com

سلام خسته نباشید اگه تبادل لینک میکنید لینک ما را قرار دهید و از طریق نظرات آخرین پست لینکتون را بفرستید.
.::سایت دانلود فیلم و کلیپ و سرگرمی::.
www.iranbax.com

احسان شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 15:16 http://powerclick.ir

سلام در صورتی که باکس ما را بذارید یک لینک ثابت دریافت میکنید.
در این لینک باکس الگوریتم طراحی این صفحات طوری است که علاوه بر افزایش بازدید شما پیج رنک شما را نزد سایت گوگل نیز افزایش می دهد.
بازدید روزانه باکس : +15000
www.powerclick.ir
ثبت سریع لینک : ارتباط با آی دی : amir7ehsan

یه دوست! شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 19:44

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد