بر اساس جدیدترین آمار کام اسکار، شمار کاربران آمریکایی مشاهده کننده ویدیوهای سایت یوتیوب در ماه ژانویه به رقم بالایی رسیده و از 100 میلیون نفر فراتر رفت.
طبق آمار کام اسکار، این وب سایت اشتراک گذاری ویدیو متعلق به گوگل با 6.4 میلیارد قطعه مشاهده شده در طول ماه ژانویه بر بازار ویدیوی آنلاین حاکم است.
دومین شمار بزرگ ویدیوهای مشاهده شده با 552 میلیون متعلق به فاکس اینتراکتیو مدیا بود که سرویس شبکه اجتماعی آنلاین مای اسپیس را در اختیار دارد؛ سایتهای یاهو نیز با 374 میلیون ویدیوی مشاهده شده در رده سوم قرار گرفتند.
بر اساس این آمار، حدود 147 میلیون آمریکایی به طور متوسط 101 ویدیوی آنلاین را در ماه ژانویه مشاهده کردند که 102 میلیون نفر از آنها از سایت یوتیوب استفاده کردند؛ 99 درصد از ویدیوهای مشاهده شده در سایتهای گوگل مربوط به یوتیوب بود.
کل کاربران اینترنت 14.8 میلیارد ویدیوی آنلاین در طول این ماه مشاهده کردند که مدت زمان این ویدیوها به طور متوسط سه و نیم دقیقه بود. میزان مشاهده ویدیوهای آنلاین در ماه ژانویه چهار درصد نسبت به ماه دسامبر افزایش یافت.
منبع : ایسنا